lördag 1 mars 2014

FREDAGKVÄLL & NEW IN 2HAND

Gomårån alla fina! :) jag tänkte slänga upp ett blogginlägg redan igår på kvällen men det blev inte så..

Fredag var min första lediga dag fråm sjukhuset. Jag sov dåligt på natten och var konstant trött hela dagen( beror på medicinerna), men full fart endå!
På förmiddagen var jag med familjen och hälsa på både mommo & moffa samt fammo o även o storhandla. Eftermiddagen tillbrigades först med en gammal vän, liten loppisrunda och sen cafe med mina brudar :) ♥

Kvällen spenderades med familjen, bastu & komedifilm, åkte sen in till O'learys för att möta upp mina vänner, som fixat ett bord där färdigt..skratta myki o hade jätteroligt,tack! :)
Men jag hann vara lite mer än en timme, för ja börja känn av smärtona igen så ja for hem då..

Idag kommer jag åka och hälsa på en vän och spela lite alfapet, och sen bara vara hemma och vila resten av kvällen..inga planer ennu, så vi får se!

// millan

4 €, bikbok

1 €, gina tricot

Min favorit! :) Seppälä, 5 €

(Persikofärgade) H&M, 2 €

Olearys!
DAGENS OUTFIT
Jeans, cardigan: H & M
Tröjja : Seppälä
Skor: Intersport


 mina morötter med vitlöksdipp;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar