söndag 23 februari 2014

när ingenting längre hjälper..

Gomårån alla fina :)

Satt igår och vänta på läkaren i 5 timmar, innan han kommer och säger att vi flyttar fram operationen (men vet inte hur länge), vi gör inget mera ikväll.har inte fått äta eller dricka nåt på 3 dygn nu så jag är otroligt svag,hela kroppen värker..så kom natten med de värstaste smärtona någonsin, hela min kropp var ett uppror, magmedicin + morfin + lugnande, efter 3h lugnade det ner sig lite. Nu är jag helt utmattad, dom sticker mejj överallt och jag orkar inte ens stiga upp. Jag vill bara bort härifrån, hem till familjen bort från allt som heter smärta..nu är det bara att vänta på läkaren och se vad dom gör med mig..

To be continued! /millan

" Dear God
   No one knows what i'm going trough
   No one sees the fear i hide
   No one feels the pain i feel
   But i know one thing,
   That you are with me
   And everything will be okay"

Tack mina vänner & syskon
för att ni finns,bryr er
för att ni står vid min sida
no matter what!
I MISS YOU ♥

2 kommentarer:

  1. Krya på dej! men kan du inte berätta vad för sjukdom du riktigt har??

    SvaraRadera
  2. Tack! De e de som de inte vet ennu..:/

    SvaraRadera