söndag 23 februari 2014

when everything was okay, it changes next second..

Hej på er! Hoppas ni haft en bra helg! Tack för allt ert stöd, ni är underbara! :)

Dagens ljusklimp: blev piggare på e.m fick äta lite soppa och familjen på besök, trött men lycklig och de hade me sig en överraskning( mumin ofc :D ) . Sen kom J hit på besök, riktigt roligt ( fick t.o.m fara på en 15 min "kotiloma" ti centrum apoteket, haha :p sköterskorna här va jättesnälla och tyckte di skulle sätta en radar på mig så de vet var jag är xD ). ja fick iaf liten stund glädje vilket jag är så tacksam för!

Nu har allt börjat om igen..jag mår illa, magen är i uppror och nu även uppsvullen, mina smärtor är tillbaka värre än förut, det gör ont att andas och kroppen min har aldrig känts så sjuk..smärtstillande på, försöker vila men ligger bara o gråter p.g.a smärtorna..när ska detta ta slut? Varför sköt de upp operationen så plötsligt utan orsak? Varför får ja bara smärtlindring då de inte ändå hjälper? Varför skall det vara just jag? Varför vill dom inte lyssna? Så många frågor, inga svar..

To be continued...

// millan

2 kommentarer:

  1. jag vet hur det känns att ligg med sjuk mage och de gör så förbannat ont så man gråter å ligger å vrider sej på golvet. Jag har haft 2 operationer och nu kan int läkarna gör nåmera ti mej har en del mediciner som hjälper min dag men jag orkar int alla dagar... //Pernilla S

    SvaraRadera
  2. Precis så känner jag det också. Usch vad hemskt och synd att dom inte kan göra någonting åt dig mera. Jag hoppas du endå får ett bra liv och ge aldrig upp, sjukdomen skall man aldrig låta vinna! Styrkekram till dig Pernilla! :)

    SvaraRadera