lördag 22 februari 2014

ETT BESÖK PÅ AKUTEN

Ursäkta min dåliga uppdatering, när jag kommer hem så ska ja fixa lite bä

Gårdagen blev inte som planerat..jag har haft tidigare i veckan hemska smärtor i magen, men igår natt så blev allt värre.. jag kunde inte äta  fick feber och krampanfall. Smärtona blev allt intensivare och tillsist orkade jag inte mera, jag var ensam för alla hade åkt hem redan. Så 9 tiden igår åkte jag med ambulanse till akuten, blodprov togs och sen förflyttades jag till avdelingen över natten.

Har inte sovit riktit myki inatt, fått dubbeldos smärtlindring och ingen mat på 48 h så jag börjar känna mig svag och musklerna värker för att ja bara ligger, ja orkar inte ens stiga upp..väntar på ultraljudssvar och är i kö till operation..Men sköterskona är jättesnälla här och bryr sig verkligen så de e skönt! :)
 Ska vila nu en stund, uppdaterar senare hur läget är!

Saknar er ♡, önskar ni inte var så långt ifrån mig...tack för att ni tänker på mig, hör av er, jag uppskattar de! o tack Linda, Eva, Nina för videon, ja fick ju skratta en stund i allt jobbiga! ;)

// millan

2 kommentarer: