onsdag 20 november 2013

nattuglar med andreas..:)

hejsan alla läsare!

Sitter här med min rumskompis Andreas och tar ett glas vin o kollar Modern Family, sådär skönt före läggdags..:)
Haft Carro hit på kaffebesök, riktigt roligt var det eftersom jag hinner inte träffa henne så ofta, så det blev en riktigt bra kväll :) myki skratt och många minnen, som de brukar bli när man inte ses så ofta..

Gårkvällen var riktigt rolig, jag gick hem till grannen med min bästa vän ana, och där lirade vi lite guitar hero med pojkarna( måsta faktiskt erkänn att ja kan faktiskt spela trummor, hehe xD) och sen så for jag hem och gick och sova när resten drog iväg och kolla på nattlivet :P *dukti flicka*

Börjar bli lite trött, men vi ska kolla några avsnitt till innan jag går och lägger mig, har jobb imorgon och på kvällen blir de chill med ana :) <3 Sen så är det äntligen fredag, sista dagen i jobb och helgen ledig, feels awesome! :D 

Sov gott, vi hörs imorgon..:) 

Kram / Millan

Hitta en gammal bild, BF <3
WEBCAM  bild, men ja bjuder på den! :)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar