fredag 29 november 2013

mycket på gång! :)

Ursäkta att jag inte bloggat på senaste tiden, skall försöka förbättra mig :) bloggar från mobilen ^^ 
har haft fullt upp på jobbet, mycket att hinna med innan månaden tar slut, så lite stressigt är det. Men snart kommer jul, och då får man ett par dagar ledigt, skönt :) 

Måndag : jobbat och plockat upp i nya lägenheten vår, glöggkväll med älskling :)♥

Tisdag : migrän :/ , fixat lite på lägenheten, varit till Andreas på lite kaffe o småprat :)

Onsdag: jobbat, bakat bröd och haft judith, anna & tomi på besök :) riktigt roligt att träffa dem igen eftersom det blir så sällan..

Torsdag: jobbat, kollat på film, sovit haha..:D

Fredag: Ledig dag, packa och åka hem till pappas på bastukväll och sen mys/glögg/karaoke kväll hos lindas :) 

Lördag : Lillajulsmiddag hos pappas, pepparkasbakning med syskonen samt lite shopping till lägenheten, kvällen spenderas på stan med tjejjerna mina :)♥ 

Söndag : INGENTING, för en gångs skull ska jag bara sova bort en dag :D åker tillbaka till vasa på kvällen..

Nu ska jag ta natten, slänger upp ett inlägg under helgen :)

// millan
Film,glögg & hemgjord mysli

En gammal bild :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar