måndag 3 mars 2014

DAGENS OUTFIT - PREPPY - SUMMER - FASHION

Här kommer dagens outfit + en sommarlook
(Jag följer inga trender, jag har på mig det jag trivs i, this is my own style! )

I vår kommer jag bära:
- mina älskade converse
- läderjackan, militärjackan, pilotbrillor
- midjekjol( älskar dem såå..!)
- toppar med blommor, pastell & ljus denim
- enkla smycken och våriga nagellack!

I sommar kommer jag bära:
- Ballerinas
- massa olika klänningar
- shorts
- jeans skjorta
- nästan inga smycken, ljusa nagellack

Är det nån annan än jag som längtar efter solen, att ligga på stranden, sena sommarkvällar ute i skärgården med vänner..?

// millan

Dagens outfit
Tröjja : Code
Kjol: size 8 needle
Strumpbyxor: Lindex
Halsband: Kappahl
Skor: Nelly

Mitt favvohalsband 

Spetskjol, kappa, stickat

Vår- outfit

Sommar- outfit

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar