tisdag 18 februari 2014

superlyxig middag! -tips & enders game..

Hej på er! Va rolit att så många läser min blogg,blir alltid lika glad :) om ni har nå tips på va ja ska skriva om e de bara att kommentera!

Haft en ganska tung men rolig dag på jobbet, barnen e så underbara! Det enda minuset är min mage som värker otroligt myki,de kommer som små krampanfall..ingen värkmedicin hjälper och jag sov 3h inatt. Värken fortsätter och jag hoppas denna natt blir bättre! Imorgon e de jobb i en ny grupp,ska bli spännande! :)

Kvällen har spenderast i sängen med gossip girl och nya filmen Enders Game (som var bra,rekommenderar den! )
V fixade en riktigt supergod middag åt mig som bestod av kasslerbiff med vitvins-marinad, klyftpotatis med äppel,morot och lök samt vaniljglass med kex,toffesås och vitchoklad. Himmelskt gott! :)

Här kommer lite bilder!! :) Gonatt alla!
// millan

Enders Game


Supergott!

Riktigt gott vin!
Efterrätt ♥



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar