lördag 15 februari 2014

Lördag 15/2-14..I Just Wanna Be With You..♥

Hej alla fina därute! :) idag fick jag besöksrekord på bloggen, va roligt! :D 
Tänker snart fixa en ny header, bara jag får tillgång till nån dator (alla inlägg e från mobilen) hehe :) 

Är otroligt trött, varit sjuk i 3,5 veckor o sen blev ja äntligen frisk. I 5 dagar... inatt kom febern ock förkylningen tillbaka, blev inget jobb idag så :/ läkarna tog lite prover, får svaren nästa vecka! Det är så jobbigt att vara sjuk, vill vara frisk så att jag kan jobba och umgås med vännerna :) har varit ganska isolerad de senaste veckorna p.g.a sjukdomen men snart så blir jag frisk!! :)    

*om du bara visste hur mycket jag saknar dej, vill vara i din famn, somna brevid dej..♥*  
      
nu blir det att kolla några avsnitt gossip girl och sen sova, hoppas ni har en bra lördagkväll!! 

// millan


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar