tisdag 25 februari 2014

Äntligen lite glädje i allt det jobbiga! :)

Denna dag har varit så obeskrivligt underbar att jag inte vet var jag skall börja! :D

Läkaren kom imorse, undersökte mig och kom fram till att det är nog blindtarmen som bråkar och att jag även kan ha magkatarr eller magsäcksinflammation..:/ så imorgon blir det att fara på gastroskopi och se vad de hittar, ta nya blodprov och ultraljud och påbörja min medicinering ( panadol, 2 olika magmedicin, antibiotika och dropp). Sen blir det troligtvis operation, vilket jag hoppas så jag kanske skulle slippa allt detta. Det är nämligen 4:e gången jag ligger på sjukhus för magen, men har ända sedan jag varit 12 haft problem med magen. Så jag hoppas att detta är sista gången jag behöver vara med om nånting sånthär..

På eftermiddagen mådde jag rätt så bra, och fick besök av Linda, Eva, Nina, Anna & Jontte, riktigt roligt att se dom och vi hade jättekul och jag fick tänka på annat en stund, vilket var skönt!
På kvällen kom Joakim & familjen hit och hälsa på mig, satt o pratade men jag var ganska trött men roligt ändå och jag fick en stoooor nalle, hehe! Sen kom även Judith och Victor hit, vilket var härligt och vi satt nästan bara o skratta hela tiden, super! :D Så denna kväll var så underbar, jag har så mycket glädje att jag klarar vadsomhelst nu känns de som, allt ont så blir bra tack vare mina underbara vänner! :) <3

Nu är det snart dags att sova och förbereda mig inför morgondagen, jag börjar få ont igen och supertrött, men lyckligare milla finns inte ! Jag klarar allt! Jag är stark och har er vid min sida <3



KRAM // en superlycklig tjej som kallas milla


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar