söndag 5 januari 2014

träning!

Hejsan!

Har inte tid att blogga så ofta, men jag skall bättra på det! :)
Har börjat träna, var ute och gick raskt ca 7 km i to, fre så cykla ja 5 km o hälsa på min vän vi "byggi" ( de håller på att renovera upp ett gammalt hus) så idag har jag varit lat och inte tränat alls :D

Men kommer ta paus nu me träningen ett par dagar, jag har jättespänd nacke  samt ryggvärk och det strålar ner längs ryggen..ibland känns det som att det tar på andan.. får nog fara till läkaren om det inte blir bättre. Antagligen nån muskelkramp/inflammation på gång...:/

Kvällen bestod av tv-tittande och mys hemma hos min kära vän Eva med linda & malin...♥ sen ett varv ti netti o kolla läget, otroligt mycket folk men nu ska vi  krypa ner under täcket, och hoppas ryggen är bättre imorgon..

Gonatt!! xoxo // milla & linda

Myskväll with my girls ♥

Jeans, CODE topp / tröjja ,H&M

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar