torsdag 9 januari 2014

NEW IN - big stuff

Var igår för första gången på flera år till gymmet, tog i riktigt ordentligt och är helt slukörd men sån otroligt skön känsla efteråt!

3ggr i veckan på gym
(Styrketräning, spinning & knäböj)
1 ggr/vecka ute och jogga/simhallen
Kör stenhårt på detta fram till sommaren, så får ja se vad resultatet blir! ;)

Jag köpte även en ny sportbehå och nya träningsskor att springa med utomhus, behövde verkligen det, eftersom mina älskade nike skor är för små..:/ jag har haft dom i tre år, och det har varit de bästa skoköpet jag nånsin gjort!

Sprang även in via H&M och hitta denna söta kjol (äntligen har jag något annat än min svarta jag alltid har på mig) på rea, samt ett svart bälte :)

Uppgradera från en 19"-40" lcd tv, stoor skillnad! :)

Nu inväntar jag kaffebesök av amanda & calli,jona & sandra. Sen bär det av hemåt och imorgon händer det spännande saker! ;)

Xoxo // millan

Sportbh & Skor: SPORTIA, Kjol & Bälte : H&M

UPPGRADE 19"-40" TV

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar