onsdag 4 december 2013

Suddenly it all make sense..

Hej!

Mitt jobb som jag fick så är jätteroligt och mina arbetskamrater är supersnälla, men samtidigt väldigt krävande och det är mycket ansvar man har med internationell handel och fakturering samt inköpsreskontra. Ibland lite för mycket. Men en sak har jag insett. Detta jobb är inte något för mig, kanske senare i framtiden då jag blivit äldre och mer erfaren. Men förtillfället så funkar det helt enkelt inte, så därför bestämde jag mig för att sluta. Visst har det varit jobbigt att vara ifrån familjen och vännerna, men samtidigt så har jag själv utvecklats och vågat chansa, även om denna gång blev bottennapp. Men man skall ju alltid göra sitt bästa och det känner jag att jag har gjort. Jag är inte egentligen så ledsen över att jag inte har ett jobb nu, men det var bäst för mig att sluta medan jag kan, för senare skulle det ha blivit problem.. Jag skall prova mig fram och se vad jag vill jobba med, jag vet ingenting för tillfället men tar dagen som den kommer.

Till detta citat vill jag bara säga åt er lite om mitt förflutna. Jag har inte haft det lätt. Jag har levt ett rent helvete i flera år. Men med tiden så blir man fri, om man bara har viljan. Jag vann tillslut, efter många års kamp och envishet . Idag är jag starkare och självständigare, tack vare allt jag varit med om. Det har varit en helvetes resa jag aldrig kommer glömma, men jag har lärt mig att leva med den i bakgrunden. Nu plågas jag inte längre av minnen,utan nu ser jag bara dom bra minnena. Visst kommer det stunder då jag minns allting och blir ledsen, men man glömmer aldrig riktigt helt, man lär sig bara att leva med dem. Mina vänner finns fortfarande kvar, dom har aldrig lämnat min sida, och utan dem skulle jag aldrig orkat. Så tack för det..<3 Det var mitt eget val att börja om helt från början, att skapa ett nytt liv utan mitt förflutna och börja leva på riktigt. Så sluta prata skit bakom ryggen, ni vet inte hur det har varit. Jag vill lägga mitt förflutna bakom mig och starta ett helt nytt liv. Ni förstår inte, och det sårar mig även om jag inte visar det..

  "Yesterday is gone 
   and i'm moving on, 
   to make a new beginning
   and make a new end.."
 

Det finns en sak som jag är så tacksam över att jag får uppleva. Det är min kärlek Victor. Han är omtänksam, bryr sig, förstående och en underbar pojkvän, den absolut bästa som finns. Han finns alltid där när jag behöver honom, jag ser hans kärlek till mig, och han ger mig allt en flicka vill ha i sitt liv, en perfekt man. Att få ha honom vid min sida betyder så otroligt mycket, och att bo med honom är underbart och galet roligt. Den finaste människan i världen, han gör mig så lycklig! Jag älskar honom mer än allt i världen, han är en ängel..Utan honom skulle jag inte vilja leva. En sak som vi båda vet, Det kommer alltid vara vi två..<3



          Imorgon packar jag väskan och åker hem till min kära familj och stannar där ett par dagar..<3


Tell the world i'm here to show you that i am still seeing..


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar