tisdag 3 december 2013

inredningstips!

Hejsan!

Idag har jag hunnit städa hela lägenheten och fixat lite julstämning :) Jag åkte iväg in till staden för att kolla om jag hittade några gardiner,kuddar o.s.v När jag gick in till INDISKA så blev jag helt till mig, ja gick runt och tänkte, "ojj va dedär sku passa fint ti soffan, ååh va snygg och stilren dendär va, vackra ljus och härliga färger".. men då kom ja till de att det är ju inte direkt billiga priser,men jag tycker nog det är värt pengarna! Jag fönstershoppade bara där, ja kunde ju inte köpa allt jag ville ha, då hade nog min pojkvän inte vari så glad (a) ^^

Passade på att göra en egen ljusstake nu när jag plötsligt fått nån inredningsfeber, hittade en massa gamla pysselstuff från barndomen så det blir att pyssla igen nu, har stora planer på hur lägenheten skulle se ut ^^ (om de blir av beror dels på min pojkvän,han gillar mer det enkla och stilrena svart/vitt medans jag vill ha färg och mönster)...

Kvällen kommer spenderas med min underbara ANNA ♥ :) längesen sist, så det kommer bli awesome!

/millan

Här kommer lite bilder från lägenheten, mycket saknas ennu men det är pågång!

Älskar ljus..



Bedroom

Love

Min egen gjorda ljusstake..

Top:CODE
Spetströja: Lindex
Jeans: JC
Skor: Nelly
Halsband: H&M



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar