onsdag 11 december 2013

onsdag 11.12 - festoutfit

Hejsan :) 

Usch vilket väder, det ha regna så all snö nästan är borta och det är slask på gatorna..:/
Min helg var iallafall helt awesome! Spendera mycket tid med familjen, lite med älsklingen och lite party med gänget^^ hehe ;)

Idag så fick vi besök av hans föräldrar :) Vi gick runt i stan och shoppade (ja köpte faktiskt bara EN sak åt pappa, brukar alltid hitta en massa småprylar som jag sen konstaterar att jag egentligen inte behövde, hehe) :D vi blev bjudna på en lyxig lunch på FONDIS med kaffe,glass o pepparkakor som efterrätt, mums! ;) har jyst ätit tortillas som älsklingen fixat, och nu blir det filmtime ^^

Ska på "farewellparty" i helgen och funderar på vad jag skall sätta på mig, har så många ideer men hittar inget som passar..:) denna outfit(+kavaj, guldsmycken, klackskor) kommer jag iallafall ha på Mary Kays julfest! :D

XOXO millan



Milla o toffe,crazy dancing @melody


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar