torsdag 12 december 2013

it's all about fashion!


Jag är en sån som älskar kläder, skor, smycken, ja allt inom mode! Tycker det är så härligt att mixa & matcha olika stilar med mönster, färger och former.

Min egen stil är ganska enkel, oftast jeans, en top/tröjja, skor med bred klack, och enkla smycken och en färgglad halsduk till vardags.
Till fest gillar jag att klä upp mig i skjorta,kavaj, tights & snörade klackskor( jag går överallt med mina favoriter,ett par svarta från nelly) eller så festtopp,midjekjol, klackskor och en enkel make-up & smycken..

Här kommer lite frågor ni läsare ställt:

1.Vilka färger gillar du?

Jag gillar färgerna svart,vit,röd, marinblå, turkos och vinröd, dessa är så underbara och går att mixa & matcha till nästan allt! Addera till silver & guldsmycken, resultatet= snyggt:)

2.Vad skulle du bära till en klänning? 

Till en klänning bär jag oftast enkla smycken,klack-/lågskor/ sneakers och kavaj/jeansjacka, beror lite på årstiden och vilket sammanhang. På sommaren kör jag på enfärgat/blommigt, till jul & nyår glittrigt och klassikerna svart/rött

3.Jag har en ganska tråkig stil(svart,vit,grå) har du något tips på hur jag skall få en färggladare stil utan att sticka ut?

Du har en bra grund med basplagg, prova att addera till ex. en röd/orange/militärgrön halsduk, silver/guldsmycke, ett bälte med färg och örhängen i något roligt mönster & färg. Det räcker med något litet för att lyfta en outfit.

4. Vad gillar du i inredningsväg?

Ojj det är mycket det. Jag är ett stort fan av ljus i alla storlekar & former, kuddar med liten touch av indisk stil och tavlor med text på. Vill gärna ha mörka färger som vinrött, svart &havsblå, men ochså rött, vitt och träfärgat. Vill ha det enkelt, stilrent med lite färgstänk.

Dethär var nu lite om min stil och vad jag gillar, hoppas ni fick lite inspriation! :)
Nu blir det att kolla modern family, sen sova för imorgon bär det av hem till familjen igen..♥ gonatt kära läsare!

XOXO millan

Mina nya vinterskor( 79,90€)

Favorit i repris

Jacka: mic mac
Halsduk: second hand
T-skjorta: seppälä
Jeans: dr denim
Skor: nelly (samma som ovan)





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar