torsdag 6 mars 2014

TODAYS OUTFIT -BLACK-GOLD - 2HAND- GIRLSNIGHT

Hej :) ursäkta min dåliga uppdatering, men tisdagskvällen så låg ja bara, fick ett riktigt långt o jobbigt migränanfall, det kändest som att få tusen knivar gång på gång genom huvudet, ögonen värkte o jag låg så i 9 h innan det släppte ur mot morgonen.. så onsdagen tog jag riktigt lungt, började må bra på dagen så  då blev de först shopping me anna i stan, och sen kom Anna,Marjo o Tomi ti mitt, vi satt o chilla, drack lite vin o småprata, riktigt roligt och lugn kväll! Sen drog de ut, men ja lämna hem( duktit, haha)

Idag har jag tillbringat 6 h i jakobstad med Nina, Linda och Eva, det blev loppisrunda ( ja fynda inget tyvärr men de gjorde de däremot) , fredrikas på cafe o sen chillkväll vi lindas :)
Sitter o myser me katten vi föräldrarnas nu, är ledig imorgon så åkte hem redan idag.

Snart kommer en annorlunda uppgift jag fått upp på bloggen, väldigt roligt och jag kan garantera att det blir unikt! :D Håll utkik!

// millan

Onsdagkväll
KJOL : code
TOPP : H&M
TIGHTS: seppälä


Vill ha! ♥

Hehe :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar