tisdag 11 mars 2014

LÖRDAGKVÄLL -PARTY - TRÄNING

Hej på er!

Lördagskvällen var det meningen jag skulle vara på middag med tjejjerna, men det blev ändrade planer. Så det blev en plötslig resa till Vasa, och när jag släppt av V så åkte ja till lägenheten och träffade Sofia o co. Vi satt o chillade hela kvällen, sen begav vi oss mot Ollis. Det var jättemyki folk ut, men ja for hem ren 2 då V kom från Orkesterparaden.

Söndagen träffade jag Anna K och Jan, fick besök av dem från närpes så vi åkte till ABC i gamla vasa på en kopp kaffe o småprat :) sen blev det 1 h promenad, kallt men otroligt skönt efter flera veckors paus..!

Jag mådde t.o.m bra hela lördagen och söndagen, riktigt taggad att fara i jobb på måndagen, äntligen får ja böri leva vanligt, ja ojj va ja ha längtat! :D

// millan

JAG O ANNA :)


You can, if you try!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar