måndag 27 januari 2014

all the unexpected things


Jag är fortfarande sjuk, och allt för mycket har hänt de senaste veckorna.. Jag behöver lite tid för mig själv nu men kommer fortsätta blogga. Har bytt jobb nu så förhoppningsvis får jag mera ledig tid! :)

Ibland blir det inte som man tänkt, på en kort sekund kan allting ändras och falla sönder till små små bitar, och det blir tungt att bygga ihop det igen. Saker som hållits hemliga kommer plötsligt fram. Det man misstänkt länge blev plötsligt verklighet, det man länge vetat men inte vågat tro på. Det alla sagt men man själv inte lyssnat på.

Men jag ger inte upp, fortsätter kämpa och följer ordspråket : tiden läker alla sår..

There are things we don't want to happen, but have to accept
There are things we don't want to know, but have to learn
And people we can't live without, but have to let go...





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar