tisdag 24 december 2013

En riktigt god jul åt er! :) ♥

God jul på er kära vänner! :) 

Idag är det äntligen julafton!, med lite blandade känslor.. 
Jag är ledsen för att min kära farfar inte kan fira jul med oss längre( alltid sedan jag föddes har vi firat julen tillsammans) , han skulle ha fyllt 69 år igår..men med åren blir det lättare, och vi tänder ljus på graven och minns honom..♥ 

Julaftonskvällen har bestått av kalle ankas jul, julmat i mängder och små julklappar tillsammans med min kära familj :) riktigt mysigt! Det kom lite snö som ja önskade, men nu regnar allt bort..
Snart kommer Victor hit och då blir det att besöka några vänner i stan och sen hem till purmo :) 

Har inte haft tid att blogga, har haft mycket på gång men slänger upp några bilder på vad jag sysslat med ^^ 

XOXO millan



Julshopping i Vasa

Shopping

 glögg & pepparkakor i mängder..

Filmat på syrrans julfest

Linda & jag på våra syskons julfest ♥

My lovely girls ♡ 

Älskad & Saknad ♥

God Jul! / Kissen

En riktigt god jul!! :)

Julklappar :D

Tack kära vänner! :) ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar